Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2012

Η Απάντηση

Σε όλα τα Θέματα υπάρχουν πάντα ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις είναι πάντα όσα και τα μυαλά. Είναι πάντα όσες και οι λογικές και τα πλαίσια στα οποία κινούνται. Οι πραγματικές ερωτήσεις έχουν τοίχο στην ροή και περιορίζονται μόνο στο φόντο το οποίο κινείται από τον πομπό και τον καθοδηγητή τους.


Όταν κάποιος γράφει κάτι , όταν αυτός δεν ψάχνει για οπαδούς ή δεν τον νοιάζει η λατρεία από άλλους ανθρώπους σαν να τον έχουν ως είδωλο και μέγα διδάσκαλο , όταν δεν είναι εγωιστής και ψεύτης αλλά και ανάποδος σε Νόηση , ΠΟΤΕ δεν θα γράψει κάτι πραγματικό.


Αυτό γίνεται γιατί ο στόχος του κάθε ανθρώπου είναι να εντοπίσει το αληθινό και να εισέλθει σε αυτό ξεχωρίζοντας τα εμπόδια από το να στέκεται στην ατομική και μικρή πραγματικότητα του επιπέδου στο οποίο ζει και βρίσκεται.


Γι αυτό το λόγο όπως έχει γραφτεί σε αυτό το blog παλαιότερα , ο τρόπος για να δώσεις ένα σωστό Θέμα σε κάποιον που θες να μοιράσεις αυτά τα οποία έχεις γνωρίσει λόγο της δικής σου πορείας , χωρίς αυτό να λέει ότι ξέρεις περισσότερα ή όχι παρά μόνο ότι έχεις δικό σου Δένδρο Λογικής και εξάπλωσης , θα του δώσεις τον κορμό της ουσίας μακριά από αλλοιώσεις και ατομικές ψυχολογίες.Αυτό έχει γραφτεί εδώ ως "Κατανόηση Γραπτών".


Όμως επειδή ο άνθρωπος είναι ανάλογος της όρεξής του και βάση αυτής μετράει την εξέλιξή του στο οτιδήποτε θεωρήσει άξιο για ανάγνωση και έρευνα , κατά ένα μεγάλο ποσοστό και περιέργως θεωρεί πως οτιδήποτε έχει ως ανάγνωση θα πρέπει να είναι και ραμμένο στα μέτρα της δικής του λογικής. Κατά βάση αυτός ο εγωισμός , έχει να κάνει με το ότι θεωρεί πως έχει γίνει κάποιο λάθος που βρίσκεται ένας άλλος άνθρωπος να γνωρίζει κάποια θέματα πριν από αυτόν. Αυτή η λάθος βάση οδηγεί σε εκφράσεις όπως - Θέλω αυτά που γράφεις να μου τα πεις πιο απλοποιημένα - , -Δεν καταλαβαίνω τίποτα , τα θέλω πιο εύκολα γραμμένα. -


Τέτοιου είδους εκφράσεις , δεν φέρνουν κανένα αποτέλεσμα , αντιθέτως πυροδοτούν εντυπώσεις στον γραφέα ότι αυτός έχει λάθος ή ότι δεν δίνει σωστά το θέμα. Η λύση είναι απλή. Όποιος πραγματικά θεωρεί τον εαυτό του Άξιο/α εξέλιξης και μάθησης , ποτέ του δεν θα πει τέτοιου είδους λόγια , όχι για να θρέψει τον εγωισμό του , αλλά για να τιμήσει τον εαυτό του να ξεκινήσει να εισέρχεται στην Νέα Λογική Εξελίξεως πάνω στον εκάστοτε κορμό του Θέματος που δίνεται , ΠΡΟΣΟΧΗ .... ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ τα γραφόμενα στο κείμενο "Κατανόηση Γραπτών". Με λίγα λόγια μόνο όταν ο γραφέας γνωρίζει την αποτυποκωδικογραφία όσων γράφει , πέρα από την δική του θέση λογικής και ψυχολογίας.


Ο Άνθρωπος ο οποίος πραγματκά έχει την όρεξη να κινήσει δυνάμεις και να εξυψωθεί στα μεγάλα πλαίσια των Ροών τότε θα βρει πάντα την όρεξη να ερευνήσει το φόντο αυτών που γράφονται. Δε θα παραμείνει στο να φτιάξει μια εγκατάσταση στην μικρή θέση λογικής του , ούτε να χρειάζεται τα πάντα στα μέτρα του. Τα μέτρα που θέτει ο αναγνώστης στον εαυτό του δε θα έπρεπε καν να τα θέτει εξ αρχής. Δεν υπάρχουν μέτρα. Το Μέτρο σε όλα είναι η καταλληλότερη θέση ποικιλίας όλων των ποσοτήτων στο άψογο του εκάστοτε αρμονικού συντονισμού όλων πάνω σε έναν Νου. Να μην ψάχνει κανένας το πραγματικό παρά μόνο το αληθινό και εκείνο που έχει καθαρή Ροή επάνω του.


Το προηγούμενο κείμενο με τον τίτλο "ΑΥΤΟ" , είχε γραφτεί με ποικιλία τρόπων , όπως άλλωστε δηλώθηκε και στην αρχή του. Αυτό δίνει στον αναγνώστη να καταλάβει πως οι τρόποι ανάλυσης όλων είναι πολλοί , αρκεί να καταλάβει τον έναν τρόπο ανάλυσης της Ουσίας. Αυτός ο τρόπος είναι ο απλός τρόπος της κατανόησης του που βρίσκομαι. Όταν ο άνθρωπος καταλαβαίνει ότι δεν υπάρχει ο σωστός τρόπος για κάτι και ότι όλα αυτά που συναντά μπροστά του είναι αποτελέσματα ατομικών εκφράσεων Ηλίων Νοήσεως και Οδηγών σε ΕΝΑΝ Άνθρωπο , τότε θα πρέπει να ξεκινήσει να κατανοεί την Κλίμακα που συνδέει όλα τα Θέματα.


Εξηγώ πιο απλά. Το κείμενο το οποίο δόθηκε με συγκεκριμένο τρόπο , δόθηκε από τον γραφέα περιμένοντας από κάποιους αναγνώστες - όπως και έγινε - να αναρωτηθούν και να ερευνήσουν ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ και ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ως έχων το τίτλο "ΑΥΤΟ". Το σίγουρο αποτέλεσμα είναι ο κάθε ένας να ερευνήσει τι ακριβώς ήθελε και πίστευε πως ο έχων το θέμα εννοούσε. Αυτό δίνει να κατανοηθεί πως ο άνθρωπος ακόμα προσπαθεί να κατανοήσει τον εξωτερικό φλοιό των πραγμάτων χωρίς να δει τις απλές πινελιές που απαντάνε σε όλα.



Ούτως ή άλλως ήταν αναμενόμενο να υπάρξει τέτοιο αποτέλεσμα. Το προηγούμενο κείμενο δόθηκε με έναν σκοπό. Να κατανοήσει ο καθένας πως ο Μαγικός τρόπος δεν είναι ο τρόπος του γραφέα , αλλά ο τρόπος της Ροής του ατομικού Νου. Το κείμενο δεν είχε μία απάντηση. Το κείμενο είχε τρόπο. Ο τρόπος αυτός είναι ο τρόπος της ατομικής θέσης του αναγνώστη. Ο τρόπος αυτός είναι ο Μαγικός - Φιλοσοφικός τρόπος εξέλιξης του Νου. Όσο και να γίνεται ανάγνωση σε αυτό το κείμενο , τόσο θα βγαίνουν Νοήματα.


Ο Μαγικός τρόπος δεν έχει στάση. Είναι ο αληθινός , είναι ο τρόπος που ο ίδιος ο τίτλος ΕΞ ΑΡΧΗΣ έδινε την απάντηση , χωρίς καν κάποιος να το αντιληφθεί. " ΑΥΤΟ ". Το οτιδήποτε ΑΥΤΟ που νομίζει ο καθένας , βάζοντας κάτω τον ατομικό του Νου και την Θέση του , να κατανοήσει μέσα από όλες αυτές τις γραμμές που ακριβώς βρίσκεται έτσι ώστε να ξεκινήσει να σπάσει τον εξωτερικό φλοιό και να μπει μέσα στο ποτάμι του ΑΩ. Εξάλλου από παλαιότερα έχει γραφτεί εδώ πως όποιος κάνει ΑΩ το Μυαλό του , εκείνος θα βρεθεί ψηλά.


Αυτός που κατέχει τις γραμμές για κάθε ένα θέμα , μπορεί να θεωρηθεί πως έχει αρχή στην Φιλοσοφία διότι έχει την δυΝΑ-τ-Οτητα προσαρμογής σε όλα τα σκαλιά της κλίμακας ΑΩ. Η προσαρμογή σε κάθε νέα θέση δηλώνει και ότι δεν γίνεται δέσμιος του κάθε πλαισίου στο οποίο περπατάει επάνω. Αυτός μπορεί να θεωρηθεί πως έχει μέσα του την Φιλοσοφία καθαρή και δεν είναι ο φιλόσοφος του καναπέ και της συζήτησης. Τέτοιοι υπάρχουν πολλοί , αναζητητές οπαδών και λατρείας , λάτρεις του ψέματος και της ανηθικότητας. 


Η διαφορά όλων αυτών με τον καθαρό Μάγο-Φιλόσοφο είναι ότι οι δεύτεροι προσαρμόζουν τα θέματά του και τα δίνουν στο διψασμένο κοινό όποτε θέλουν αυτοί , δημιουργώντας ουρές ανικανοποίητων ανθρώπων τάζοντάς τους γνώση. Ο αληθινός φιλόσοφος έχει τον Κορμό μέσα του , την Ουσία όσων ξέρει και συνεχίζει να μαθαίνει μη αποσκοπώντας σε τίποτα από τα παραπάνω , παρά μόνο να δώσει τον Τρόπο της Μαγείας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου